maandag 28 november 2011

Day #15: Delicate print

Sorry dat ik deze weekend niks heb gepost maar ik had het gewoon te druk. In het weekend ben ik nu waarschijnlijk super druk dan post ik (waarschijnlijk) niet meer op die dagen. Maar terug naar Delicate print. Ik heb heel lang over na zitten denken wat ik zou doen... Ik wou zelf een patroon op me vingers maken, maar dat gaat nu super moeilijk ,want me gekneusde vinger is samen getaped met een andere vinger. Omdat ik rechts ben met die vinger zou het echt priegel werk zijn. Dus daarom nagel stickers (dankje sinterklaas)!



De nagellak die er onder zit is zo fijn! Het is de nieuwe lijn van Essence Vampire Love. Het lakje heet Hunt Me If You Can. Het is een zwarte lakje met niet opvallende zilveren glitter. Ik ben super blij met het lakje dus zeker geen miskoop.
Ik ga hem een keer swatchen met heel veel andere lakjes uit me stash. Wanneer is de vraag...

XX Jessie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten