zondag 13 november 2011

review ELF Eyelid Primer

Ik denk dat iedereen ondertussen wel het make-up merk ELF kent, omdat het steeds populairder in Nederlands word. Een tijdje geleden heb ik wat make-up besteld en nu de review over de eyelid primer.

De eyelid primer is even groot als de gemiddelde primer. Hij is huidkleurig alleen als je het uitsmeerd zie je geen kleur meer. De verpakking is mooi en hij ziet er ook gewoon mooi uit. Over de inhoud ben ik minder tevreden. Ik gebruik altijd primer onder mijn oogschaduw en primer hoort er voor te zorgen dat de oogschaduw langer mooi blijft en niet in de lijntjes van je ogen gaat zitten. De primer van ELF doet dat ongeveer een ochtend en een deel van de middag. Niet erg lang dus. Als ik uit school thuis kom zit alles tussen de lijntjes zelfs als ik oogschaduw van een goede kwaliteit gebruik, zoals MAC. Het ligt dus niet aan de oogschaduw maar echt aan de primer dat het gaat strepen, geen aanrader dus.

Nog meer reviews over de producten die ik bij elf heb besteld zullen nog komen.
xxCarlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten