donderdag 17 november 2011

Day #7 : Black and White

Het is bijna al een week geleden. wat gaat het snel. Vandaag moest ik "Zwart en Wit" doen. Ik dacht meteen aan snorren! Ik teken bijna in elke schrift een snor. Waarom? het is leuk om te tekenen. Sommige mensen noemen November ook wel Movember (Mustachte+November). Terug naar het nail art. Omdat iederen zwarte snorren maakt, dacht ik: "Ik doe het andersom!"
















Ik dacht ook aan een zwart wit foto, leuk bij de thema voor vandaag. Ik heb Nail tip Whitener van Rimmel London en van Essence - Fatal. Het Rimmel London lakje is super fijn om mee te werken. Het is een dun kwast je om eigenlijk makkelijk French manicure te maken. Het Essence lakje was fijn toen ik hem kocht, maar nu is hij irritant. Beide lakjes dekken redelijk goed, vooral het Rimmel London lakje.

Morgen moet ik Metallic doen, ik hoop of het lukt met een gekneusde vinger!


XX Jessie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten