zondag 13 november 2011

review Oral B 3D White Glamour

De Oral B 3D White Glamour belooft een zichtbaar witter resultaat in 2 weken. Hij zit verpakt in een mooi glimmend doosje en de tube is ongeveer even groot als een normalen tandpasta. Hij bevat 75 ml en kost €3,50.

Ik heb de Oral B 3D White Glamour getest en ben inmiddels al met mijn 2e tube bezig. Mijn zus gebruikt hem ook, dus hij gaat wel sneller leeg. Voor zover ik zie zijn mijn tanden niet witter geworden en is er totaal geen verschil. Het is niemand opgevallen en ik heb het zelf wel in de gaten gehouden. Ik heb om de week goed vergeleken met de vorige week en niet elke dag omdat je het dan haast niet merkt.

Ik vind dus dat hij niet doet wat hij beloofd, en als je van plan bent een whitening tandpasta te kopen, kan je beter een andere proberen.




xxCarlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten