woensdag 23 november 2011

Etos nagellak voor de feestdagen

Bij de etos zag ik vandaag hele mooie glitternagellak staan, perfect voor kerst en oud en nieuw! Het duurt dan nog wel even, maar het is nooit te vroeg om alvast make up te shoppen.

De zilveren en paarse glitter vond ik het mooist. Met glitternagellak is het slim om er een gelijke kleur onder te gebruiken omdat de glitters nogal moeilijk dekken. De glitters dekken ook zeker moeilijk en ik heb er aardig wat laagjes op gedaan tot ik tevreden was met het resultaat. Maar het resultaat is wel mooi! Op de foto's zie je helaas niet hoe veel glitter ze hebben, maar ze lichten echt op. De paars vind ik mooier als de zilver, ook heb ik het idee dat de paars beter dekt. De nagellakjes zijn €1,99 maar nu is er een aanbieding 2 halen 1 betalen. De actie is nog maar een paar dagen geldig dus als je er gebruik van wilt maken moet je er snel bij zijn! De lakjes zijn wel behoorlijk klein maar voor die prijs is het te doen. Ik ben tevreden over de glitters en ga ze zeker met kerst en oud en nieuw gebruiken.




xxCarlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten